torstai 31. heinäkuuta 2014

no one can be saved with lie



lomaa on enää kaks viikkoo mitäihmettä.. ja sit kouluun.. en halua D: ja mullahan loppuloma meneeki sit kesätöissä..
 ostettiin muuten uusi ompelukone, toi Singer tossa yläpuolella ~ oon aivan sanoinkuvaamattoman ilonen siitä, se meijän vanha rotisko oliki jo kaatiskamaa.. tosin joku meiän tuttu halus sen, eipä siinä mitään :'D

mutta animea oon kyllä kattonu, eikä mulla varmaan koskaan oo ollu näin montaa hyvää sarjaa katsomisen alla c: voisin tehä vaikka sellasen ensivaikutelma- tyyppisen postauksen parista sarjasta?
oon nähny nyt joittekin tekevän niitä ja nyt innostuin itekkin ~

joo ei tässä muuta, hyviä kesäloman viimisiä viikkoja kaikille jotka niitä voi viettää, olitte sitten kotona tai töissä tai missä ikinä :--3



4 kommenttia:

  1. x-x miulla alkaa koulu jo ylihuomenna (bf:ällä jo huomenna D8) mut saahaan pitkät välilomat * u * ehkä

    oijoi, onne uudesta ompelukoneesta :'3 saat tehtyä sillä sitten kaikkea~

    Oi Coldrainia :D luulin ettei kukaan tiedä sitä *itse tutustuin siihen Rainbow -animen openingin kautta, hehe*

    ihana kisu teema >u< naw

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääh joillain alkaa jo nyt.. ei sit kannatakkaan valittaa :'D ja mäkin oon kuvittellu ettei moni oo kuullu ::D jee joku sentään on ~
      hihi kiitän, kisut on kivoja :--3

      Poista
  2. wow, hei söpöläinen > n <
    ootkos tulossa traconiin? tai siis yh haluisin niin jumalattomasti nähä sut tollain kasvotusten

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ; o ; äöö juu olen tulossa, aa en tiiä kuka oot mutta kyllä saa tulla moikkaamaan :3

      Poista