torstai 18. syyskuuta 2014

#tracon9▼




Tutun ihana GD- cossi & niin sulonen Miku ! >  u  <






Hehee ja tapasin pari ihanaa Ruki- cossaajaa myös, yksi halusikin kanssani kuvan iih ;  ; (mitä täh mun vai??) Naurattaa vaan kun oon tollanen jättiläinen D:
Oli kiva tavata muitakin Gaze- cossaajia ^^

Uskon että tuun käyttämään tota asua viel tulevaisuudessa, hanskoja ja takkia pitää kyl viel korjailla, samoin peruukkia. Oli kyllä mukava asu päällä, vaikka takin kanssa pitiki olla varovaisempi :'D
Oon pahoillani jos satutin piikeilläni niitä jotka tuli halaamaan ;  n  ;







mutta tracon is over ; __ ;
Otin naurettavan vähän kuvia muuten..no, näillä mennään..
Mutta oli kyllä kiva con ~ vähän harmittaa, kun amv- kisa jäi välistä, mutta nähtiin me wsc-karsinta ja kävin vielä yhellä luennolla joten.. c: Olin muuten ekaa kertaa kaks päivää Traconissa, aina oon ollu vaan lauantain :o
Ostin ton snk-paidan joka näkyy tossa alempana, mangapokkarin, avaimenperän ja ruokaa..ei siis mitään kauheen kiinnostavaa joten en nyt kuvia ottanu,, c:
Värjäsin joo myös hiukset, kuten ehkä jo huomasitte :'3
Väreinä Directions:in Midnight Blue & Plum (+ hoitoaine).
Tykkään kyllä tosta sävystä vielä, taakke jäi vihertäviä kohtia, mutta eipä nuo mua haittaa c:

Se siitä conista, en tiiä minne meen seuraavana.. Yukiconiin mua houkuteltiin (:D) mutta saa nyt nähdä..

Ei mulla muuta, tuleval viikolla onki sit koeviikko, jeee.....
en varmaan selviä mutta yritetään D:

heippa !



reita ur stealing the show (ಠ⌣ಠ)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti