torstai 5. maaliskuuta 2015

BLOCK B


Moikka taas c:
Tulin vaan kirjottelemaan jotain pientä keikkaraporttia tosta Block Bn keikasta jolla olin viime sunnuntaina. Oli kyllä tosi hyvä keikka, kerron siitä lisää kohta c:
Tulin sitten tietenki perjantaina kipeeks enkä tiiä mikä mulla oikeen oli, mahaan sattu, päätä särki ja oksennustauti oli päällä ja tais mul olla vähän lämpööki.. Oli kyllä loistava ajotus ton keikan kannalta ja pelkäsin koko ajan etten parane siihen mennessä kun olo ei meinannu helpottaa.
Onneks sit sunnuntaina oliki jo parempi olo, vähän oli sellai voimaton mut silti. En ollu pystyny noiden päivien aikana syömää paljoo mitää ja sit pitäis mennä viel jonottaa ja heilumaa jonnekki keikalle ja vielä ilman energiaa ni olin ihan varma et tulisin menettää tajuni siellä :--D

Mutta niin kun sanoin oli olo jo parempi joten kyllä mä sinne sit onneks pääsin. Aluks mun piti kulkee bussilla mut iskä lähtikin heittämään kun ei olo mikään paras ollu. Lähettiinkin vasta joskus puol kahentoista aikaan ajamaan Helsinkiin ja olin siellä joskus puol kahen aikoihin. Ovet siis aukes neljältä jollon vipit pääs ennen muita sisään ja keikan oletettiin alkavan kuuden aikoihin. 

~   ~   ~

Mun jonotusnumeroks tuli G570 ja toi G tarkottaa siis generalia eli sitä normilippua. Ja asiahan on niin että mun oli tarkotus ostaa early entry mutta kävi asioita enkä sit saanu ostettua kiitos kärsimättömyyteni taas :'D (toisin sanoen se lipunmyyntisivu ei toiminu vaikka kuinka yritin päivittää sitä ja sit luulin et liput myytii loppuu ja menin sit ostaa generalin.. ja sain sen jälkee tietää et niit earlyi oliki viel jäljel XD) Mutta ei se mitää, pääasia et sain lipun ylipäätää ::D 

Vapaaehtoset fanit oli järjestäny ton jonotuksen mikä toimi silleen ihan hyvin mun mielestä, oli hyvä kun ei tarvinnu kököttää siinä jonossa koko aikaa vaan pääs just lämmittelemään ja näin. Ei mun tarvinnu ku muutama tunti jonottaa mut tuli oikeesti kylmä. Voin vaan kuvitella millasta niillä oli jotka tuli jo tosi aikaseen D: Ensin siis pääs ne early- lippuset sisälle, niitäkin oli vaikka kuin pitkä jono. Heh oli muuten kiva kun muutama ihminen siinä jonossa alko juttelemaan, kiva kun ei tarvinnu tuntee olevansa ihan yksin :D Kadotin sitten ne ihmiset kun päästiin narikoiden ohi itse keikkasaliin. Ja voi jeesus se oliki jo täynnä kun päästii sinne. Aattelin eka et en näe yhtää mitää ja no olinhan mä aika takana.. Mutta ei se tunnelmaa pilannu c:

En paljoo muista keikan alusta, vaan sen et porukka oli ihan täysillä mukana jo heti alussa ja tunnelma oli jo korkeella ennen kun keikka alko. Jossain vaiheessa jäsenet sitten saapu lavalle, eikä mulla oo tästäkään paljoo muistikuvia D:: Tykkäsin paljon niistä kappaleista joita ne veti, tosin jäi harmittaa kun ne ei esittäny Nillili mamboa :c Mutta ihanaa et siel oli Action sillä se tais olla eka biisi minkä niiltä kuulin :3

kuva Block B:n facebook-sivulta ~

Yllätyin btw et kuinka hyvännäkösiltä U-kwon ja Kyung näytti livenä :--D Siis kyllä ne kuvissakin mut jotenkin tolleen livenä vau ::D Ja tottakai kaikki muutkin näytti upeilta ;  ; Vaikka P.O sanokin pelkäävänsä että se näyttää rumalta, siis mitä ihmettä mistä kohtaa muka D::
Enkä oo muuten tottunu keikkoihin joissa artistit pitää noin paljon tollasia välipuhejuttuja ja tykkäsin niistä paljon! c: Tapahtuhan siellä vaikka mitä siistiä, esim. seittemän fania pyydettiin jopa lavalle asti jossa ne sai sitten jäseniltä ruusut ja niille laulettiin ;____; Oli hauska seurata niitten ihmisten reaktioita kun jäsenet tuli niiden kanssa lavalle haha :D En ees ehtiny olee kateellinen kun olin niin ilonen niitten muiden puolesta xdd

Sitten ton Be The Light- biisin aikana yleisö nosti yhessä kännykän ilmaan, ja encoren aikana nostettiin noi kuvassa näkyvät bannerit. Tälläset fanien keksimät projektit on mun mielest niin siisti lisä keikkaan, ne on yllätys itse artisteille ja toivon että yllättyivät ilosesti, vaikka noiden lappujen nostamisessa jotain epäselvyyksii olikin. Niitä ei vissiin ollu tarkotettu pitää ylhääl koko encoren ajan mutta näin sit kävi enkä nähny ollenkaan sitä kun pojat lähti lavalta. Se vähän harmittaa ja senki takia keikka tuntu loppuvan ihan kesken. Olis voinut kyllä jatkua :c

Mutta kaikenkaikkiaan loistava keikka, vaikka paljon juttuja meni multakin ohi kun aika takana olin. Silti tunnelma oli ihan katossa koko ajan ja saatiinkin siitä kiitosta suoraan jäseniltä. Ne sanoi että meidän vastaanotto oli todella hyvä ja niin se kyllä olikin - ääntä kyllä lähti XD

Suomen keikka sai kiitosta jälkeenpäin vielä twitterinkin puolella, tossa lukee siis jotain että paras vastaanotto tähän mennessä oli Suomessa ja reaktiot oli hyviä yms. :3 Jee hyvä me ~!

Keikan jälkeen ei heti tullu sellasta masennusta mut seuraavana päivänä väsymyksen lisänä oli sellai 'äää haluun ne takas' mikä mulla on aina kaikkien keikkojen jälkee D: Mut tästä jäi oikeestaa vaa sellais hyvä fiilis eikä surullinen ollenkaa c:
Ostin sieltä vaa julisteen kun valotikut ja paidat myytii vissii loppuun. En mä sitä paitaa ois varmaa ostanukkaa mut valotikku ois ollu jees ku se oli viel sellai hieno :c nojaa 

U-Kwonin ilme on koko julisteen kohokohta, äiti kysy et miks ne ei voi olla normaalin näkösii, sen mielest Jaehyo oli ainoo normaalin näköne XD Hei se on Block B what did you expect

Laitoin sitte violettii värii päähän ennen keikkaa, nyt pesujen jälkee se tosin näyttää tummansiniseltä et aika nopeesti lähtee :c

Joo ei tässä varmaan muuta, tulihan täs jo kirjotettuukin.. ^^''

< 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti