torstai 24. huhtikuuta 2014

something random again~

(;*△*;)


  perjanatina siis tuli Desuconin liput myyntiin ja.. kaiken säätämisen tuloksena sainkin sitten lippuni, joten nyt voin taas hengähtää ja keskittyä muihin asioihin :'D olin melkeempä varma etten saa sitä koska se ryntäys oli niin iso.. mut sainpas sittenki ^^
cossi on ihan kivalla mallilla (älkää käsittäkö väärin, yritän vain kuulostaa positiiviselta XD) tai siis ettei näillä näkymin mikään kamala kiire ole tulossa. ellen sitten heittäydy ihan laiskaksi.. mikä on kyllä valitettavan todennäköistä.. mutta pahin kriisivaihe on kai mennyt ohi.. kai se johtu siitä ettei ollut ees varmuutta koko coniin pääsemisestä, mut nyt on lippu kourassa joten.. :3
nyt ostin ton lipun pdf- muodossa, mikä onki musta kätevämpi tapa kuin se postitettava ranneke. ei postikuluja eikä pelkoa sen rannekkeen katoamisesta, koska ton löytää sähköpostista suoraan.


pääsiäinen meni jotenki vähän ohi, oon ollu kotona, käyny sukulaisilla ja mökillä (ugh)
silti oon ollu viime kuukausina äärimmäisen epäsosiaalinen mitä enkö mä aina oo
tajusin että nään mun aikusta veljeeki useemmin kun kavereita.. eli harvoin
mitä oikeen teen mun elämällä


hmm ehkä tässä tulee vastaus;
hehe tilasin Gazen maailmankiertue DVD:n, kun se enkkuteksteillä varustettu versio tuli maanantaina ainakin JPU Recorsiin myyntiin
mun piti ostaa tää jo jouluna mut päätin sit odottaa subattua versiota.. :3 wää haluun sen jo käsiini ~

  onneks kakkoskausi on tulossaa ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti