perjantai 4. lokakuuta 2013

Gazen keikasta.. ~

 nyt postaan tänne tollasen, öh, epämääräsen ajastusten möykyn .__. toisin sanoen kerron jotain Gazen keikasta ; ; kirjotin tätä sitte maanantaina, mut sain postattua vasta nyt.

 
mulla on ihan älyttömän sekavat fiilikset.. en tiiä mitä pitäis ajatella, en saa muodostettua sanoja D:
on pakko purkaa nää tunteet jotenkin.. koko viikonlopun olin ihan outo, lagasin koko ajan ja olin hirveen hermostunu.. kun vihdoin tuli se sunnuntai, se kauan odotettu sunnuntai, en tienny yhtään mitä olis pitäny ajatella. lähettiin ajamaan kohti helsinkiä noin puol neljän aikaan. (vaikka ekaks piti lähtee kahen jälkeen .__.) koko sen matkan olin ihan jäissä, ja muistan vaan sen, et se matka kesti kauan. kun vihdoin päästiin helsinkiin, mentiin heti jonottamaan. jonotettiinki sit hetki ihan väärässä jonossa D: no, löydettiin onneks se oikee jono ja jonon pää, ja venattiin varmaa tunti vai puoltoista.
sitten päästiin sisään The Circukseen. kaikki tuntu ihan unelta.
 
vietiin takit narikkaan ja rynnättii sitte suoraan esiintymislavan luokse, jossa oli jo kiva lössi ihmisiä. mut järkytyin silti, et kuinka lähellä se lava oli meitä. jotenki oudosti ninjailtiin Elinan kanssa lähemmäs. mun sydän hakkas niin lujaa etten tiiä miten pysyin pystyssä.. ihmiset taputti ja huusi bändiä lavalle ja ne tekniikkamiehet sai kivat suosionosoitukset :D ja kauan me huudettiin ja taputettiin sille tyhjälle lavalle.. ja tästä lähtien kaikki oli pelkkää sumua. kun bändi vihdoin asteli lavalle, oh god. en muista siitä enää mitään, yhtäkkiä ne vaan oli siinä. ne oli siinä. ; - ;
ei sitä tilannetta tajunnu, se oli ihan ku unta, niin epätodellista..
kaikkien käsien ja päiden seasta näin lavalle suhteellisen hyvin. kaikki ne bändin jäsenet ja Ruki.. ei täs voi ees sanoa mitään, se oli vaan upea. rakastin sen hymyä ;-; yh en osaa sanoo tätä järkevästi..
jokatapauksessa bändi oli upea ja soitti älyttömän hyvin, myös livenä! se koko keikka oli jotenki tosi intensiivinen..
ekana biisinä soi Vortex. okei etin jostain sen biisilistan..

1. Vortex
2. Leech
3. Before I Decay
4. Gabriel on the Gallows
5. Venomous Spider's Web
6. Suicide Circus
7. Dripping Insanity
8. Untitled
9. Derangement
10. Headache Man
11. Sludgy Cult
12. Cockroach
13. Filth in the Beauty

Encore:
14. Shiver
15. Ruder
16. LINDA candydive pinky heaven
 
koko keikan ajan olin ihan transsissa. encoren jälkeen mua alko huimata, enkä tainnu olla ainoa.. en ollu juonu varmaan tarpeeks, ja se pomppiminen vei niin paljon energiaa, sit viel päälle kauhee epätodellisuuden tunne ja adrenaliini ja kaikki maholliset tunteet. lopusta en oikeestaan muista mitään, vaan sen et mulla oli niin huono olla etten ees pystyny keskittymään viimeisiin biiseihin mikä harmittaa näin jälkikäteen tosi paljon.. lopussa muistan vaan sen, kuinka jäsenet heitti vesipulloja ja plektroja yleisöön, ja Kai heitti rumpukapulat sinne parvella oleville c:
 
ja sitten kaikki oli ohi. ne oli poissa. kaikki tää odotus ja jännitys, kaikki se mitä mä odotin, oli poissa. niin nopeasti. oli niin tyhjä olo. mun teki mieli itkee mutten pystyny, olin niin häkeltyny kaikesta. keikan jälkeen sumu vaan jatku, alko huippaa viel enemmän.
se keikkapaikka ei ollu mun mielestä ihan mikään paras mahdollinen.. jotenki tuntu et tila kävi aika vähiin varsinki siellä narikoiden yms. luona. se ite esiintymistila oli ihan hyvän kokonen kyllä.
ahtauden lisäks siellä oli tosi kuuma, mikä ei auttanu asiaa .__. se henkilökunta oli ihan ystävällistä, mut osa vaikutti aika välinpitämättömiltä, en tiiä miten sain ees muodostettua tällasen kuvan niin nopeesti vai kuvittelinko vaan. esimerkkinä se, kun joku ihminen oli keikan jälkeen pyörtymässä, ei lähistöllä ollu yhtäkään staffia, kai niitä oli pakko sitte saapuu kun sen verran monta kertaa huudeltiin :o ja sen veden saatavuuden olis voinu järjestää paremmin. siellä oli sellasia tasoja, joissa oli rivissä muutama vesimuki (ihan kiva et ne oli valmiiks täytetty ; u ;) mut kun ne sitten juotiin niin tuntu ettei lisää tullut..

vasta kun oltiin lähetty sieltä, ja istuttiin autossa aloin miettii et mitähän helvettiä äsken tapahtu. siinä ne kaikki tunteet jotenki purkautu yh ; ; en tuu käsittämää tätä koskaan, mut oli se tositosi upee kokemus. oli muuten niin kiva, kun olit Elina mun mukana siellä, yksin ois ollu vaikeempaa..


nyt vaan haluisin kelata aikaa taaksepäin ja kokee sen vielä kerran. no, kyl tää tästä, hope so c:
ei mulla muuta .. ~



6 kommenttia:

  1. Vui varmasti ollut aivan mahtavaa ♥ toivottavasti Gaze tulee uudelleen suomeen, ja pääset sinne c: jos se ei sitten olisi niin sumua, mutta se kuinka sumua kaikki oli, on sentään myös muisto c:
    onneksi et saanut ainakaan vakavaa lämpöhalvausta c:
    (tämä varmasti luokitella niihin, mitä on odottanut koko elämänsä ja se tulee niin nopeasti, vaikka kokoelämä. uuuh ♥♥ itsellä kahden ihmisen tapaaminen oli viimekesänä, ei sitä samaan voi luokitella, mutta silloin oli myös kuuma ja kiljuvia ihmisillä ympärillä, mekein?)

    VastaaPoista
  2. AAaaaaaaww ;______;<3 En tiiä mitä sanoisin mutku luin tätä ni muistot siitä keikasta vaa vieri mun silmissä... ja äh toi oli jotai niin ihanaa luettavaa, en nyt tiiä oikeesti mitä mä selittäisin mutku kauhee shokki vaan mullaki, enkä muista siitä enää melkee mitää, muutaku et se oli mun ihanin päivä... se kaikki vaan just tapahtu niin nopeesti, tuntu et ne olis vaan hypänny sinne lavalle ja lähteny pois ;; Ruki, reita, uruha, aoi, kai... en tajua, et oon nähny ne kaikki.... en tuu tajuumaan sitä ikinä, se vaan, ei sitä voi käsittää et on ollu keikalla... yhen lempibändinsä keikalla. se on käsittämätön asia. Se vie sanat suusta, ja mun pääki on ihan tyhjä, mä en tuu tajuumaan tätä ikinä ;___;; mut hei, anteeks kämänen kommentti ja postaa taas pian c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. D: jeep.. ei sitä vaan tajua ;-; kiitos kommentista c:

      Poista
  3. Tiiän niin hyvin noi tunteetD: ekaks oottaa jotain sillee askjakdhsdfhdgkjh ja sitku se menee se kauan ootettu juttu nii sen jälkee ollaan vaa ''dafug,,,, haluun takas;_;', son iha hirveetä melkeenpä. Mut mahtavaa kuiteskin varmaan oli:'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just tollanen fiilis mulla on ; ; mutta kyllä oli! :3

      Poista