lauantai 24. elokuuta 2013

X there's endless nightmare in my head X

 teerve : 3 koulu sitte alko.. .___. no heti ekan viikon jälkee oli sellai olo et alkaispa loma xd että joo..
ne uudet seiskat on niin pikkusia hehe.. oltiiks meki muka niin pienii sillon.. muistan et oisin ollu ykkösel niitten pitunen :'D tai sitte oon aina ollu kauhee jättiläinen, en sit tiiä o-o
 
hehe oli pakko laittaa > x <
 
jaja.. teen sen vastauspostauksen sit vaik seuraavaks postaukseks . u . teen sen sit tällee kirjottaen koska ei must varmaa minkää videon tekijäks oo ja te vaa nauraisitte ku sönköttäisin siin jotain . n .
noo kattoo nyt, koska en jaksais raapustaa niit vastauksii tänne - __ - en ktl sit tajuu miks ees tein kysymyspostauksen mutjaa..
 
olin siis kaverin kanssa tänään kaupungissa ^ w ^ ostettiin marenkeja :---3 siinä päiväni tiivistettynä..
joo no kyllähän mä ostin jotain, esim. ton mangan josta on kuva, kun se makso käytettynä vaan 2,90 niin halusin sit sen :3 jaja.. sit oon koittanu piirrellä jotain.. halusin piirtää Rukin, ja piirsinkin mut .__.
sen pää derppaa jotenki oudosti o-o mut enemmän toi mio tuol takana :'D
sitte ostin ton japaninkielen kirjan, koska aion mennä japaninkielen kurssille >3 hehe, vähä jännittää se, ku se ope on japanilainen ja muutenki >:o
 
ja viel yks juttu, nimittäin Tracon on kohta : 3 tai no siis tavallaan, koska enää jotain kolme viikkoo..
oltii koulus just sillee et mitäää onks se jo niin pian, en oo ajatellu ollenkaa D: mut kivaahan se on : 3
oon siel vaa lauantaina, saa tulla moikkaamaan ! :---3 laitan sit lähempänä varmaa siitä cossista kuvan et tunnistatte >3
 
 

2 kommenttia:

  1. Hehehhee postasit >333 <3 Aww, ihana postaus C:: lukuun ottamatta tota kauheeta kuvaa musta ;; Oikeesti se on ihan hirvee ja näyttää et mun hiukset on kauhees sotkus ja mun ilme hyihyihiyhiyi, mut olkoo sit jos et jaksa vaivautuu poistaa sitä xpp
    Mut joo, lahes oli hauskaa c:: yay~
    Ja miiiksiiii oot noin hyvä piirtääääääääää?!!!<3 owo > 3 < <3 Oikeesti nawww, noi on jotain niiin taivaallista en käsitä mite joku voi olla noi hyvä!!!!!
    O u O
    Oikeesti,nyt mä vaa kuolen tääl koska naaaaw, OOT MAAILMAN PARAS PIIRTÄMÄÄÄ!!!!<3 Olin sillaaa, whaaaat, kuka noi on piirtäny et ei hemmetti mite hyvi piirretty :333 <3

    Ja btw, toi tee oli sika hyvää... mut aika makeeta koska otin kaks kupillist ja niihi molempii 3 sokeripalaa eli yhteensä 6 sokeripalaa ja ei ihme et sen jälkee olin vähä hihhuli.... xp
    Joo, mut hehe, " ostettii marenkeja, siinä päiväni tiivistettynä "
    Hih, eikö vain? :-----------DD ~~ Koska ne marengit oli koko päivän huippukohta... ^^''
    Mutjoo~ n u n Panikoin taas huomen alkavaa koulupäivää ja huomen alkavaa viikkoa ;;
    Koska paniikki.
    Ja paniikki.
    Ja paniikkipaniikki~ ;-;;
    Ja jee, en malta oottaa et päästää sinne japaninkielen kurssille c:

    Ps. Olis pitäny ostaa se sormitökkimis kynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiih älä nyt, toi kuva susta on ihana :--3 enkä vaivaudu poistamaan sitä ; D heh no kiitoos vaik et ne on iha keskeneräsii viel.. ^^en koskaa jaksa tehä valmiiks mitää xs joo siitä teestä sais kuka vaa sokerimyrkytyksen .__. kiitos iihanasta kommentista ♥ tällasii on kiva lukee . u .

      Poista