maanantai 1. heinäkuuta 2013

höpöhöpö

moikkaa :3 postailun hidastumisen syyt.. no niitä voi jokainen pohtia hiljaa mielessään, mutta tahdoin nyt tulla jotain kirjottelemaan ettei tää rötiskö ihan kuole.. nimittäin lähen tän viikon tostaina rippileirille (.___.) ja tuun sieltä vasta seuraavan viikon perjantaina (?) jos nyt oikeen muistan :D konffis onki sit jo sunnuntaina & juhlat siinä samassa. huoh. ei kyllä yhtään jaksais raahautuu sinne metän keskelle.. pitäis opetella niit kaikkii uskontunnustuksii ja käskyjä jne mut lykkään sitä vaan koko ajan D: kai mä ne saan taottua päähäni. joskus.
 
ja heti huomenna lähetään jonku sukulaisen luo lappeenrantaa ja ollaa siellä yötä ^^' liikaa kaikkee, mun pää ylikuormittuu :D ku yleensä vaa makaan kotona enkä tee mitään ni tää on jo vähän liikaa. kahen viikon päästä oon ihan rättipoikkikuollu voin luvata .___.¨
ei innosta ne juhlatkaan yhtään.. tänne lappaa väkee ja pitäs jutella kaikille liipalaapa voi että kylläpä on kivaa ; n ; that's just not for meeee. älkää sitte ihmetelkö jos taivaalta tippuu musertuneet aivot. ne saattaa olla mun.
 
oon kans miettiny mitäs seuraavaks cossaisi >3 animeconiin en nyt sitten pääse, mutta traconiin on jo onneksi ostettu lippu > u < eli se ois sitte seuraava coni ~ no eka mietin et haluun cossata jotai tyttöhahmoo, mul oliki pari vaihtoehtoo mut sit kaikki meni pieleen koska mieleni syövereistä kuvioihin astui tämä herra:
 
 
.....ja mä kun vannoin etten vähään aikaan cossaa poikaa XD please forgive me ;___;
eli joo.. pidin vaa itsestäänselvyytenä et 'joo cossaan jostai animesta jotain plaaplaa' mutta mitä kävikään.. ja miksi Reita? no koska kattokaa nyt sitä ;____; en kestä.
ja aattelin et otan tän seuraavan cossin vähän rennommin, siis silleen et sen suunnittelu ja tekeminen ois oikeesti mukavaa eikä tulis sellasta 'pakko tehä tää, voi ei pakko tehä viel tääki'.
itseasissa mulla on jo kaikki melke valmiina * u * en paljasta sen enempää, tuutte näkemään sitte lähempänä conia.. ~ muahhaah
 
tästä tuliki höpötyspostaus ku en jaksa kuvia rahdata tähän, ei ees olis mitään mielenkiintosta .__.
postausta tulee varmaan parin viikon päästä jos sillonkaan ^^' siihen asti, heippaa ! :3
 


5 kommenttia:

  1. Voi Ritaritarita voin samaistua rippileirikärsimykseesi, oon ihan täysin samaa mieltä nimittäin sun kanssa tosta rippileiristä! ;n; Kyllä me selvitään sieltä hengissä pois.. Ja mä ainakin ajattelin opetella ne uskontunnustus asdfgh -jutut vasta siellä. -____-' (tai en ollenkaan haha)
    Mutta ihanalta kuulostaa sun cossisuunnitelmat! :3 Ja hieno postaus, mutta sain sätkyn kun luin että se ripari loppuu vasta perjantaina?! D: Oh god asasdfas nyt vatuttaa. - n - Mutta heihei ja mukavaa loppupäivää! (; <3

    VastaaPoista
  2. ;__; toivottavasti selvitäänki.. kiitos paljon :3 mäki luulin et se on paljon lyhyempi XD

    VastaaPoista
  3. Kyllä te siitä rippileirist selviitte :)) hyvin se menee~
    Kiva postaus n u n ja mä en ees tiiä tuunko mä sit sinne traconii... en ees yhtää tiiä mitä laitan päälle sinne jaja ää... Tuntuu et mä jään ainoona kauheeks wannabeks, joka ei osaa ees tehä cossia ja sit teist muist tulee cosplayn ylijumalia * 3 * <3
    Okeijoo... mut postaa silti pian :3333

    VastaaPoista
  4. hmmh toivottavasti c:
    älä noin sano, sähän sanoit aikasemmin että tuut.. :c ja eihän mikään estä suakin tekemästä cossia jos haluat? :3 ja jos et halua niin mikään ei pakota sua sitä tekemään :D cossi tai ei, aivan sama, sinne voi mennä missä asussa tahansa >3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja kun aattelee niin eihän sinne mennä pelkästään sen asun takia :D ainakaan mun mielestä.. ^^ hauskaa voi pitää vaikka roskapussi päällä :3

      Poista