sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

 
 
poistin kaikki aiemmat tekstit ja ulkoasukin meni siinä samassa uusiks. .__. ei oo minkäänlaista intoo postailla, ku ei oo ees kuvia laitettavana. en vaan jaksa kuvata. laiiiska olen.
muttaah.. seuraaval viikol on vaan yks päivä kouluu, loput meneeki tetissä ^^ meen vaatekauppaa (carlingsiin) jossa mun veli on töissä :3 hohhoh varmaa siivoilen siellä ja järjestelen vaatteita jne.. mutmut sit mun pitää kai palvella jotai asiakkaita ja se pelottaa :D en oo hyvä missää tollasis, jos joku tulee kysyy mult jotai ni meen varmaa iha lukkoon. mut kai se siitä, ihan kiva sinne on mennä. saan kuulemma sit hyväl alennuksel vaatteita sieltä jee >D työpäivät menee vaa katelles vaatteita mitä voisin ostaa..
 
eilen olin leffassa ja seukkarilla krööhm pakollisessa nuortenillassa..ei ollu kauheen kivaa suoraan sanottuna ._.  mitäs tässä muuta.. tänään sisko ja sen mies oli käymässä meillä :3
ja päätin sitte laittaa käteni hellan levyn päälle (y) sormet kuoli..
 
joo ja cossisuunnitelmat ois nyt valmiita :3 kesän desuun siis ~ rannekkekin tuli jo (ja tapoin senkin, menin koittaa sitä käteen, ei näin) ehe takas aiheeseen siis.. eli cossaan perjantaina Nagisa Kaworua NGE:stä ja lauantaina Reaa Sankareasta ^^ eka sen piti mennä sillee et cossaan Reaa lauantaina ja Nagisaa sunnuntaina, mutta sunnuntaina en varmaan ees pääse sinne koska on kaverin rippijuhlat.
mut käyhän se noinkin ~ mut siihenhän on enää alle kolme kuukautta iih :o eikä mitään oikeestaan oo valmiina... Rean asuun pitäs jostai repästä kangasta, oon kyllä eurokankaan kiertäny läpi mutta samaa sävyä ei löytyny.. hehe teitä varmaan kamalasti kiinnostaakin mutta en lopeta vielä :D
no oon mä yhen jutun saanu tehtyä, Nagisan asuun tilasin peruukin eBaystä, jee edistystä.
 
ei mulla muuta tällanen turha höpötyspostaus vaa tällä kertaa :3
moikka !
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti